Sequent 56 – injectie secventiala euro4

INSTALATIE GPL SECVENTIALA, MULTIPUNCT PENTRU MASINI CU 5-6-8 CILINDRII

SISTEM MODULAR COMMON RAIL PT. GAZ

APLICABILITATE:

Sequent 56 este evolutia instalatiilor gpl cu injectie multipunct. Un concept nou, Sequent 56 este o linie colaterala a altor sisteme gpl, apreciate in sfera auto, acolo unde BRC este pionier (imbunatateste permanent performanta sistemelor, usurinta montarii lor si reduce costurile).

Studiate si concepute pentru a face fata exigentelor, poate alimenta autovehicule moderne si puternice cu pana la 8 cilindrii si peste 5000 cc.

Puterea de alimentare depaseste 30 kw/cilindru, atingand aproape un total de 240 kw (326 cp) putand convertii vehicule cu motor aspirat sau turbo.

Instalatia secventiala cu injectie multipunct Sequent 56 s-a dovedit ca poate obtine rezultate foarte bune in privinta noxelor emise, indeplinind si cele mai stricte norme de poluare, care sunt obligatorii la vehiculele de ultima generatie.

Folosirea carburantilor curati, precum gpl-ul, impiedica formarea unor agenti poluatori ca de exemplu PM10 (principala cauza a restrictionarii traficului) si deasemenea reduce si emisiile de CO2 (principalul gaz cu “efect de sera” )

Sequent 56 este o instalatie gpl foarte usor si rapid de montat, cu performante sporite, ce continua tendinta permanenta de imbunatatire a marcii BRC, capabila sa ofere montatorilor si clientilor finali un produs de inalta calitate, cu un software ce detine strategii performante pentru setare, in acelasi timp fiind mai rapid si mai usor de folosit, datorita imbunatatirii interfetei acestuia.

Montatorul este capabil sa implementeze instalatia si sa o seteze fara ajutor. Software-ul il va ghida in procesul de calibrare si setare, conform unor pasi bine definiti, rapid, eficient si foarte usor. Deasemenea din punct de vedere electric si mecanic, Sequent 56 a fost conceput pentru a permite montatorului sa aiba o munca usoara si redusa. Defapt, senzorii, emulatoarele si alte dispozitive, care in mod normal sunt amplasate sub capota, nu sunt necesare. Senzorul de presiune si temperatura este montat pe rampa de injectoare, in timp ce temperatura lichidului de racire este controlata de un senzor incorporat in carcasa reductorului. Unitatea ECU si cablajul au dimensiuni reduse fata de modelele precedente, avand aceeasi performanta. In privinta legaturilor electrice, pentru ca instalatia gpl sa functioneze corect, sunt cateva care trebuiesc conectate, cum ar fi plusul la baterie si plusul la contact.

Instalatia a fost conceputa folosind cele mai noi metode, standarde inalte de calitate din punct de vedere al rezistentei mecanice, temperaturii de operare, protectiei la scurt-circuit sau erorii de instalare.

Sequent 56 a trecut la fiecare test, realizat per ansamblu sau individual, pe fiecare componenta a instalatiei gpl, obtinand o calitate demna standardelor moderne auto.

Mai mult decat atat, toate protectiile si precautiile cerute BRC-ului, au fost adoptate pentru a satisface piata fabricantilor de masini (filtre, conexiuni rezistente la apa, protectie la erorile de instalare, etc.)

COMPONENTE:

 

Sequent 56 a fost fabricat cu cele mai noi componente pe care BRC le poate oferii clientilor sai, multumita unei cercetari continue in domeniul electronic si mecanic, cercetare ce caracterizeaza marca BRC inca de la inceputuri.

ECU

Complet reproiectat, ECU integreaza cele mai noi componente si un nou microprocesor capabil sa execute calculele necesare pentru a controla motorul, intr-un timp scurt, cu un timp de raspun foarte rapid. Sistemul este capabil sa asigure cea mai buna integrare atat la nivel electronic cat si la nivel comunicativ (printr-un cablu serial K si CAN BUS) fara a schimba strategiile de control ale benzinei, “traducand” timpii de injectie de la ECU benzina in timpi de injectie pe gaz, intr-o maniera rapida, capabil sa se auto-adapteze la schimbarile de presiune si temperatura ale gazului. Este capabil sa satisfaca normele OBD.

Reductorul

Sequent 56 poate fi folosita cu o varietate de modele de reductoare Genius, pentru a putea alimenta usor diferite tipuri de motoare. Reductorul este foarte mic, insensibil la acceleratia vehiculului si poate fi montat in diferite orientari. Incalzirea gazului si vaporizarea sa sunt asigurate de un schimb termic eficient, cu ajutorul lichidul de racire al motorului. Un senzor de temperatura pentru lichidul de racire este amplasat pe carcasa reductorului.

RAMPA SI INJECTOARELE:

Injectoarele de gaz, amplasate pe rampa de injectoare proiectata de BRC au ca scop sa alimenteze cu gaz fiecare cilindru in procesul secvential, in cel mai potrivit moment pentru a tinge o combustie buna. Intr-un proces secvential, fiecare injector primeste de la ECU un semnal electric, independent de celelalte si furnizeaza o cantitate de gaz calibrata, in interiorul cilindrului.

Sequent 56 poate gestiona diferite tipuri de injectoare de gaz pentru a se adapta cat mai bine la caracteristicile motorului.

FILTRUL DE GAZ FJ1 HE

Este un concept nou de filtru, foarte mic, cu performante ridicate, al carui scop este sa filtreze gazul. Este amplasat intre reductor si rampa de injectoare si retine toate impuritatile care pot afecta eficienta injectoarelor de gaz.

OPERARE:

Sarcina ECU-lui, este sa “traduca” informatiile de la ECU benzina. In timpul operarii pe gaz, timpii injectiei pe benzina sunt cititi de ECU Sequent 56 si, conform informatiilor despre presiunea si temperatura gazului si a altor parametrii, sunt transformati in timpi de injectie pe gaz pentru ca injectoarele sa furnizeze cantitatea corecta de gaz. ECU gaz, relizeaza injectia cu gaz la acelasi cilindru la care ECU benzina a furnizat timpul de injectie. Astfel, ECU benzina continua sa controleze motorul, gestionand strategiile concepute pentru fiecare rpm sau sarcina a masinii, date de fabricant. Celelalte functii ale masinii raman la fel (controlul tractiunii, al aerului conditionat, sarcinile electrice, etc.), astfel se obtine o functionare corecta in timpul conducerii autovehiculului, cu o pierdere de putere irelevanta.

Comutarea este complet automata si secventiala, pentru a reduce trepidatiile la relanti sau schimbarile rapide si neplacute de cuplu, conform unei strategii patentate de BRC.

Chiar si in cazul in care masina ramane fara gaz, instalatia gpl este capabila sa treaca singura pe benzina pentru ca soferul sa nu intampine probleme si sa evite sa fie nevoit sa comute manual, pentru a conduce in siguranta. In caz de comutare automata pe benzina atunci cand se termina gazul, veti fi atentionat sonor pentru a nu ramane si fara benzina.

SOFTWARE-UL DE INTERFATA:

Sequent 56 este o instalatie gpl versatila, multumita unui software de interfata puternic, dezvoltat de BRC. Cu ajutorul unui PC, softul va permite sa comunicati cu ECU-ul instalatiei de gaz si sa introduceti toate functiile necesare.

PROGRAMAREA ECU-ului:

Programarea ECU-ului pentru ca instalatia de gaz sa functioneze normal se face usor si rapid, hartile fiind disponibile pe site-ul BRC, sau la montatorii care au instalat anterior tipul dvs. de vehicul. O procedura simpla si ghidata permite creerea hartilor automat atunci cand acestea nu sunt disponibile.

SETAREA:

Imbunatatirea hartilor, setarea fina a condusului si a puterii motorului, adaptarea la hartile disponibile pentru diferite vehicule sunt “functii disponibile”. Multumita acestora, instalatorul are acces direct la multi dintre parametrii de setare, permitand obtinearea unor rezultate bune chiar si pentru vehiculele dificile.

DIAGNOZA:

Multumita functiilor de diagnoza este usor sa controlezi instalarea sau cauza unei probleme. Posibilitatea de a controla actuatorii ca sa indeplineasca operatiile corecte, afisarea grafica si numerica a tuturor datelor, face ca software-ul de interfata sa fie un instrument capabil de a face operatii complexe foarte usor.

Modul deconectat/Utilitati:

O serie de functii, chiar si deconectat de la ECU, va permit sa revizuiti si sa schimbati datele inregistrate anterior si hartile, organizand un fisier cu setari pentru montajele urmatoare.

Sursa: crcgrup.ro

--- Montajul Lunii --- Renault Kadjar TCe 140 GPF

imageimageimageimageimageimage

Contact

Tel/Fax : 0231-58.47.46

Mobil : 0740.98.39.46 / 0733.69.96.34

Email : This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Web : www.gazautointernational.ro

 

social