Secvent Injectie Directa SDI

SEQUENT DIRECT INJECTION (S.D.I)

 

SEQUENT DIRECT INJECTION este un sistem de alimentare cu GPL dezvoltat pentru a fi integrat cat mai bine cu motoarele alimentate cu injecţie directa de benzina.

A aparut in anul 2006, BRC dand dovada inca odata de capacitatea sa inovativa, fiind prima firma din lume care a inventat o instalatie gpl pentru injectia directa de benzina.

Sistemul SDI s-a născut pe baza deja consolidata a sistemelor de injecţie secvenţiala fazată BRC numite SEQUENT de la care a păstrat obiectivele de instalare simpla compatibilitatea componentelor si integrarea tuturor funcţiilor in puţine componente.

SDI este un sistem de injecţie gazoasa multipunct secvenţiala fazata de serie (sau master&slave). Ca si  alte sisteme din familia SEQUENT, injecţia de GPL se face in galeria de admisie in timp ce injecţia de benzina are loc direct in camera de ardere. Acest lucru permite aceiaşi simplitate in  instalare la alte sisteme si posibilitatea de a utiliza aceiaşi componistica mecanica, cu avantaje evidente pentru validarea componentelor.

In schimb, ECU – ul reprezintă elementul complet inovator al sistemului.

Proiectata după ultimele standarde de robusteţe si supus probelor de stres  si validare cerute de constructorii de autovehicule a fost construit cu gândul la viitoarele evoluţii ale electronicii in domeniul auto si conţine funcţiile de taiere si emulare a injectoarelor  de benzina.

Aplicaţiile pe motoare complexe cum sunt cele cu injecţie directa de benzina, au cerut dezvoltarea de circuite electronice si de algoritmi  SOFTWARE specifici, in măsura sa garanteze, in măsura sa garanteze, in măsura sa garanteze, in orice condiţii de funcţionare , citirea corecta a cantităţii de carburant ceruta de ECU – ul de benzina si de determinarea răspunsului sistemului incat sa satisfacă complexul sistem de diagnoza.

SDI este aplicabil pe motoarele cu injecţie directa de benzina până la 6 cilindri, aspirate sau supraalimentate cu putere de până la 200Kw.

 

SEQUENT DIRECT INJECTION este construit din următoarele dispozitive:

  • Rezervor GPL si Multivalva Europa
  • Electrovalva GPL ET98
  • Reductor de presiune: GENIUS – GENIUS MAX – GENIUS MB
  • Injectoare IN 03
  • Senzor de temperatura gaz: integrat in rampa de injectoare
  • Senzor de presiune gaz P1
  • ECU FLY SF – SDI
  • Noul comutator cu indicator de nivel si avertizor acustic.

Toate componentele sistemului sunt omologate conform regulamentelor asupra siguranţei componentelor GPL (R67 – 01) si directivelor de compatibilitate electromagnetica ( 2004/104/CE)

SDI este un sistem de tip serie sau master&slave. Cantitatea de gaz trebuie injectata in fiecare ramificaţie a galeriei de admisie este calculata pe baza timpilor de injecţie comandate de ECU – ul de benzina ce apoi sunt transformaţi in timpi de injecţie pe gaz, ţinând cont si de presiunea si temperatura acestuia.

SDI funcţionează astfel cu reglarea combustiei de gaz, menţinând neschimbate strategiile de control ale ECU – ului de benzina executând in timp real optimizarea cantităţii de combustibil pentru a obţine o combustie ideala.

SDI controlează toate fazele de funcţionare ale motorului, de la ralanti la cele mai extreme condiţii menţinând in toate acestea strategiile sistemului original. In acest mod se obţine întotdeauna nivelul maxim de compatibilitate cu orice tip de motor si se menţine neschimbata diagnostica de control a motorului prevăzuta de constructor.

Noul comutator BRC este utilizat pentru pilotarea comutării si permite pornirea pe benzina cu comutare automata pe gaz sau funcţionare forţata pe benzina.

In primul caz autovehiculul porneşte pe benzina apoi imediat ce condiţiile de temperatura ale reductorului si condiţiile de funcţionare ale motorului (turaţie, presiune in galeria de admisie etc.) impuse in program sunt atinse trece automat pe gaz. In caz de oprire accidentala a motorului ECU – ul face automat comutarea pe benzina.

Calibrarea se efectuează prin intermediul Softului de interfaţa pe P.C cu descărcarea harţilor in sistemul autovehiculului de pe saitul BRC. Softul permite efectuarea operaţiunilor de verificare si reglare a harţilor si eventuale calibrări in cazul in care ar fi fost necesare.

Operaţiunile de verificare a instalaţiei si de întreţinere sunt simplificate mulţumita sistemului de diagnoza interna a ECU – ului de gaz in măsura, sa semnaleze posibile defecţiuni si cauze cu ajutorul testului de actuatori.

Sursa: crcgrup.ro

--- Montajul Lunii --- Renault Kadjar TCe 140 GPF

imageimageimageimageimageimage

Contact

Tel/Fax : 0231-58.47.46

Mobil : 0740.98.39.46 / 0733.69.96.34

Email : This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Web : www.gazautointernational.ro

 

social